Home
|
Rechtsgebieden
|
Arbeidsrecht
|
Sociaal zekerheidsrecht
|
Strafrecht
|
Vreemdelingenrecht
|
Personen- en familierecht
|
Mediation
|
Echtscheiding of verbreking relatie
|
Scheidingsmediator Utrecht
|
Vooraf heb je al inzicht in de kosten
|
Corona en zorgregeling
|
Advocaten
|
Jan Willem Aartsen
|
Anjo Hekman
|
Pascal Lodder
|
Flip Jansen
|
Femke Hoppenbrouwer
|
Nieuws
|
Referenties
|
Contact
|
ahl
advocaten
is op zoek naar studenten voor een student-stage
lees hier meer informatie
CTO
Cliënttevredenheidsonderzoek
Toelichting
Geachte cliënt, De behandeling van uw zaak is inmiddels ten einde gekomen. Om zo goed mogelijk op de wensen van cliënten te kunnen inspelen, vinden wij het belangrijk om te weten wat u van ons kantoor en de behandeling van uw zaak vindt. Hierbij het verzoek de navolgende vragen te beantwoorden en het formulier terug te sturen. Er worden geen persoonlijke gegevens van u gevraagd, retourzending van het formulier is volledig anoniem. Dank voor uw medewerking! Met vriendelijke groet, Het team van AHL-Advocaten
Vooraf: welke advocaat heeft uw zaak behandeld?
*
Mr. J.W. Aartsen
Mr. A.H. Hekman
Mr. F. Jansen
Mr. P.G.M. Lodder
Mr. F.E.J. Menkveld
1. Hoe beoordeelt u het optreden van de telefoniste/receptioniste?
*
Zeer tevreden
Tevreden
Ontevreden
Zeer ontevreden
2. Hoe beoordeelt u de bereikbaarheid van het kantoor?
*
Zeer tevreden
Tevreden
Ontevreden
Zeer ontevreden
3. Hoe beoordeelt u het optreden van de advocaat?
*
Zeer tevreden
Tevreden
Ontevreden
Zeer ontevreden
4. Hoe beoordeelt u de informatieverstrekking vooraf over de kosten?
*
Zeer tevreden
Tevreden
Ontevreden
Zeer ontevreden
5. Hoe beoordeelt u de informatieverstrekking over uw zaak?
*
Zeer tevreden
Tevreden
Ontevreden
Zeer ontevreden
6. Hoe beoordeelt u de door de advocaat gegeven uitleg?
*
Zeer tevreden
Tevreden
Ontevreden
Zeer ontevreden
7. Hoe beoordeelt u de betrokkenheid van de advocaat?
*
Zeer tevreden
Tevreden
Ontevreden
Zeer ontevreden
8. Hoe beoordeelt u de specificatie van de kosten in de nota?
*
Zeer tevreden
Tevreden
Ontevreden
Zeer ontevreden
9. Hoe beoordeelt u de snelheid waarmee uw zaak is behandeld?
*
Zeer tevreden
Tevreden
Ontevreden
Zeer ontevreden
10. Hoe beoordeelt u de cliëntvriendelijkheid van ons kantoor?
*
Zeer tevreden
Tevreden
Ontevreden
Zeer ontevreden
11. Hoe beoordeelt u het voldoen aan gemaakte afspraken en toezeggingen?
*
Zeer tevreden
Tevreden
Ontevreden
Zeer ontevreden
12. Hoe beoordeelt u de dienstverlening van ons kantoor in het algemeen?
*
Zeer tevreden
Tevreden
Ontevreden
Zeer ontevreden
13. Wanneer u over één of meer onderwerpen niet tevreden was, kunt u daar dan de reden(en) van opgeven?
14. Heeft u mogelijk suggesties voor verbetering van onze dienstverlening?
15. Kunt u de mate van tevredenheid over de dienstverlening in een cijfer weergeven?
*
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
16. Hoe bent u bij ons kantoor terecht gekomen?
U was al eerder cliënt bij één van de advocaten.
U bent aanbevolen door een derde (mond op mond reclame).
Gevonden via internet.
Anders:
Anders:
17. Tenslotte: zou u een korte review willen schrijven die wij zouden mogen plaatsen op onze website? (facultatief)
Verzenden